جالبترین های وب

در موضوعات مختلف

جالبترین های وب

در موضوعات مختلف

آموزش فارسی و تصویری فتوشاپ CS

این برنامه یک آموزش مختصر و ابتدایی از برنامه فتوشاپ می باشد. این آموزش به صورت یک فایل PDF و در 13 صفحه تهیه شده است. موضوع آموزش در مورد کار با عکسهاو متون می باشد. ظاهرا این آموزش قسمت اول از یک سری آموزش است که البته قسمتهای دیگر هنوز ساخته نشده است.  

این برنامه یک آموزش مختصر و ابتدایی از برنامه فتوشاپ می باشد. این آموزش به صورت یک فایل PDF و در 13 صفحه تهیه شده است. موضوع آموزش در مورد کار با عکسهاو متون می باشد. ظاهرا این آموزش قسمت اول از یک سری آموزش است که البته قسمتهای دیگر هنوز ساخته نشده است.  

www.bikalak.com

 

 www.bikalak.com دریافت فایل

 www.bikalak.com حجم فایل ۹۵۰ کیلوبایت و به صورت PDF

www.bikalak.com پسورد فایل : www.bikalak.com

توجه : در مسیر دانلود 2 بار پسورد از شما خواسته میشود 

از: tnt-pic.blogfa.com

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 http://music-mobile.persianblog.ir/

سلام همکار
موافقین دوستای کلیکی باشیم ؟با تبادل لینک چی؟
من روی آگهی شما کلیک کردم 30 ثانیه هم صبر کردم .
منتظرتون هستم.
ممنون

سلام دوست عزیز.
لینک شما بعنوان اولین لینک در لیست پیوندها قرارمیگیرد.
موفق باشید.

سحر سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:33 http://music-mobile.persianblog.ir/

سلام
منم شما رو لینک کردم.نگفتین نظرتون در مورد اینکه دوستای کلیکی باشیم چیه؟این طوری آمار کلیکهاتون بیشتر میشه.
منتظرتون هستم.

روزانه چه تعداد کلیک؟؟؟

امیر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:22 http://amir-yas.persianblog.ir

سلام
من کلیک کردم
منتظر شما تو سلیتم هستم

سلام وتشکر.
خدمت رسیدم وکلیک کردم روی تبلیغ وبتون و آدرستون رو هم به پیوندهام اضافه کردم.
موفق باشید.

سحر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:23 http://music-mobile.persianblog.ir/

سلام
ممنون که سر زدین.من امروز هم براتون کلیک کردم.ممنون میشم شما هم بعد از کلیک کردن برای من توی قسمت نظرات وبلاگم اعلام کنید .اگر هم بتونیم هر وقت سری به اینترنت میزنیم یه کلیک کنیم بهتره آمار کلیکها بالاتر میره.البته به شرطی که بین هر کلیک حداقل نیم ساعت فاصله باشه.
معمولا 12.30 شب به بعد on هستم. حالا شما از این ساعن به بعد هر وقت خواستین بگین تا منم بیام.

سلام.
خواهش میکنم .
خیلی هم ممنون.
اگر بتونم میام و ازتون چند نا سوال دارم که میپرسم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد