جالبترین های وب

در موضوعات مختلف

جالبترین های وب

در موضوعات مختلف

عکسی از نتیجه گرمای زیاد در ایران ، بلوار کشاورز

سه شنبه 4 مرداد 1384 هموطن سلام یکی از راه های خنک شدن در یکی از روز های گرم مرداد ماه آبتنی در کانال آب بلوار کشاورز است . البته این روش بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر را در ادامه مطلب ببینید...

garma-teh.jpg

منبع:این روزها

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 http://www.ertebat.blogsky.com

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

سلام دوست عزیز.
من وبلاگ شما رو دیروز به لیست پیوندهام اضافه کردم
ذیل پست غول وحشتناک ازدواج موقت هم اعلام کردم منتها ظاهرا مراجعه نفرمودید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد