جالبترین های وب

در موضوعات مختلف

جالبترین های وب

در موضوعات مختلف

جای تعجبه!

متاسفانه هرروز و هرروز ،

صدها نفر دردام شیادان واجا

که امروز خود را

 "کانون فناوری اطلاعات  پارسیان"‌

 می نامند اسیر میشوند

و جالب اینجاست که هیچکس

 حتی یک ریال هم از این کانون دروغین درآمدی ندارد

اما بازهم ...!

بدنیست به این مقاله نگاهی بیندازید

بسته نرم افزاری توزرد

اینم جالبه

شیادان واجا

نظرات 2 + ارسال نظر
سلامت یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:00 http://behdasht1.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ سلامت آلت تناسلی ۩۞۩
لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

سلام و تشکر از حسن ظن شما دوست عزیز
حقیقتش قصد دارم تا وبلاگ دیگری رو طراحی کنم با مطالب بهتر ومنسجم تر و بهمین خاطر دیگه دراین وبلاگ مطلب نمینویسم.
موفق باشید

پویا روحی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما ۩۞۩ پورتال جوانان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

سلام و تشکر از حسن ظن شما دوست عزیز
با تبادل لینک موافقم ولی قصد دارم تا وبلاگ دیگری رو طراحی کنم با مطالب بهتر ومنسجم تر و بهمین خاطر دیگه دراین وبلاگ مطلب نمینویسم. با این وجود لینک شماروفعلا در ستون لینکها قرارمیدم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد